Strana 2 / 15

Nápady neprichádzajú “z brucha”. Ako vyzerajú kreatívne postupy našich kreatívcov?

Vraj dlhé články sa nikomu nechce čítať. Tento krátky nebude, lebo sme v ňom nechali našich copywriterov, aby vám porozprávali o tom, ako vymýšľajú kreatívne koncepty. Ak vás zaujíma, aké metódy im uľahčujú kreatívny proces, tak to zvládnete až do konca 🙂

Inšpirujte sa, ako rozbehnúť úspešný influence marketing na TikToku

Naštartovať kvalitnú kampaň zacielenú na mladých ľudí dnes už nemusí byť náročné. V čase, keď dnešní mileniáli masovo opúšťajú “zastaralé sociálne siete”, mladá sociálna sieť – TikTok – je na vzostupe a ponúka nové možnosti interaktívnej komunikácie, nielen pre bežných… Pokračovať v čítaní →

Ako postupovať pri vývoji mobilnej aplikácie? Poďme krok za krokom

Príprava mobilnej aplikácie je jednoduchá, ak máme k dispozícii jasné zadanie. To vytvárame spolu s klientom a snažíme sa zvážiť všetko, čo by mohlo mať dopad pre budúce využívanie aplikácie. Z našej strany dávame klientom rôzne odporúčania ako napr. zváženie kompatibility, bezpečnosti, možných vylepšení a pod. Nasleduje nacenenie projektu a po odsúhlasení ponuky klientom začíname so samotným vývojom.

Korona ukázala to najlepšie i najhoršie, čo dokáže reklama ponúknuť

Prešli sme si obdobím, ktoré bolo bezpochyby najväčšou výzvou reklamného priemyslu. Ešte pár dní pred vyhlásením mimoriadnej situácie nám v hlave ani nenapadlo, aké obmedzenia nás očakávajú a ako sa na ne môžeme pripraviť. V kríze sme utopili zmysel pre… Pokračovať v čítaní →

Social Juice – Marec/Apríl 2020

Hlásime sa vám opäť z prostredia našich kuchýň, obývačiek a improvizovaných domácich pracovní. Po dlhých týždňoch strávených v polohe “sedmo” a “ležmo” nám konečne svitá na lepšie časy v podobe uvoľňovania opatrení. Ako však COVID-19 ovplyvnil udalosti a technologický vývoj… Pokračovať v čítaní →

Vybrali sme pre vás naše obľúbené knižky o marketingu

Ruku na srdce, kedy ste prečítali viac knižiek ako počas “karantény”? Či ani nie? Nevadí, stále to môžete dobehnúť a aby sme vám to uľahčili, vybrali sme pre vás naše najobľúbenejšie knižky o marketingu. 

Máte predstavu, koľko stojí vytvorenie aplikácie? Tento článok vám poradí

Je ťažké povedať, na čo ešte v dnešnej dobe nebola vymyslená mobilná aplikácia. Tie prenikli do všetkých sfér a predstavujú jednoduchý a dostupný nástroj pre realizáciu nápadov v rámci firiem či startupov. Ale aj skúsený marketér môže ľahko pohorieť na odhade nákladov, ktoré sú s výrobou aplikácie spojené. Pritom stačí zvážiť zopár jednoduchých faktorov, ktoré najväčšou mierou ovplyvňujú konečnú cenu. Sľubujeme, že po tomto článku budete mať o tom, ako prebieha nacenenie aplikácie pomerne jasnú predstavu.

Pravdy o atopii úspešne búrajú mýty

Ešte začiatkom roka 2017 bol spustený projekt s názvom Pravdy o atopii. Že nejde len o jednorazovú aktivitu dokazuje mimo iného aj jeho neustále napredovanie. Za projektom stojí značka Bioderma a reklamná agentúra Elite Solutions, ktorá stála pri zrode myšlienky a spoločne s klientom vytvorila contentový portál s odborným obsahom podaným ľudskou rečou.

Social Juice – Február 2020

Mimoriadný stav si žiadá mimoriadný obsah! Zostaňte preto doma, pohodlne sa usaďte alebo uložte, zoberte si do rúk teplý čaj a vychutnajte si porciu šťavnatých noviniek zo sveta social media marketingu.

Koronavírus nakazil aj marketing značiek

Nie je nič, čo by marketing z aktuálneho diania nedokázal reflektovať. Státisíce značiek po celom svete sa opierajú o aktuálne dianie doma i vo svete a ťažia na témach v spojení so svojimi produktami a službami. Reakčný marketing je v… Pokračovať v čítaní →

Ako sme sa s Harmony vymedzili voči rodovej nerovnosti

Vo svete je bežné, že značky sa snažia byť spoločensky zodpovedné a výrazne tým ovplyvňujú aj svoju marketingovú komunikáciu. U nás sa s odvážnymi a “dobrými” kampaňami stretávame posledných pár rokov a chvalabohu ich je stále viac. Férovú komunikáciu a postoj napríklad dlhodobo zastáva jeden z našich dlhoročných klientov, O2 Slovensko. A veľmi nás potešilo, že prienik dobra, komunikácie a biznisu sme našli aj s ďalším z našich obľúbených klientov, SHP Harmanec a konkrétne značkou Harmony. 

Dokáže mobilná aplikácia pomôcť k rovnosti pohlaví?

Napriek dlhotrvajúcemu spoločenskému tlaku je myšlienka rodovej rovnosti stále len myšlienkou. Častokrát sú ženy vnímané iba ako manželky, matky či opatrovateľky, ktoré navaria či upracú. A to aj napriek tomu, že zastávajú dôležité funkcie, formujú náš svet a sú vzorom pre nás i ďalšie generácie.

« Staršie príspevky Najnovšie príspevky »

© 2024 Elite Blog — Powered by WordPress