Vytvára zvukové sekvencie, ktoré umne skladá do hudobného diela. Katarína Šinková sa do širšieho povedomia dostala ako súťažiaca v Česko Slovensko má talent, no v súčasnosti patrí medzi najväčšie domáce hviezdy sociálnych sietí. Na Instagrame si jej hudobné, ale aj vtipné videá nenechá ujsť viac ako 22-tisíc fanúšikov, na TikToku až 200-tisíc. Používateľky s prezývkou KS_loops sme sa pýtali na know-how aj názory na nový Instagram Reels.

Ako vyzerali Tvoje sociálne siete pred súťažou a po nej?

TikTok som si rozbiehala už pred súťažou. Orientovala som to viacmenej na vtip a takmer žiadnu hudbu, svoj looping, som tam nedávala. Určite niečo spravilo odvysielanie v rámci Česko Slovensko má talent, pretože ma videlo aj viac dospelých ľudí, keďže na TikToku sú prevažne deti. Počet fanúšikov síce narástol, ale myslím si, že nezáleží, či som bola v ČSMT, alebo nie. 

Na druhej strane, účinkovanie v ČSMT ma dostalo do pozornosti známych osobností, vďaka ktorým som sa viac zviditeľnila, napríklad Temné kecy, Booyang TV, ale aj Ranné noviny TV JOJ. Toto všetko mi určite zvýšilo čísla hlavne na Instagrame. Tým, že som priniesla na hudobnú scénu niečo nové – looping – verím, že aj bez ČSMT by som zaujala. V každom prípade som rada, že som nabrala odvahu ísť do ČSMT. Bol to skvelý zážitok.

Ako vyzerá vymýšľanie videa na TikToku?

Väčšinu videí robím spontánne. Veľakrát sa stalo, že som sa ráno zobudila a dostala nápad, ktorý som neskôr zrealizovala. Nie som ako niektorí ľudia, že by som vymýšľaním videí trávila týždeň.

Kedy si si všimla, že si influencer aj na TikToku?

Stalo sa to akosi samé, keď sa začali zvyšovať čísla. Ani by som nepovedala, že na TikToku, ale skôr na Instagrame. Tým, že na TikToku sú najmä deti, firmy sa akoby len teraz prebúdzali.

Ako je podľa Teba možné, že na TikToku máš až desaťkrát viac followerov ako na Instagrame?

Je to úplne jednoduché. Na TikToku sú prevažne deti, a tie majú oveľa viac času sledovať sociálne siete než dospelí. Instagram, Facebook a ostatné sociálne siete sú „dospeláckejšie“. Na druhej strane, existujú ľudia, ktorí majú na Instagrame tisíce, možno až desaťtisíce ľudí a na TikToku oveľa menej.

@ks_loopsJedno slovo mi chyba v texte. Skus vymysliet aby sa rymovalo😀 a pozor na jazyk!!!😀😀😅♬ original sound – Katarína Šinková

Čo si myslíš o influenceroch na sociálnych sieťach počas korony? Je ťažké zaujať, keď vieš, že zrazu sú všetci online?

Myslím si, že ak je človek zaujímavý a niečím výnimočný, nezáleží, či je korona, alebo sú všetci online. Ak má človek odkaz, ktorý vie dať ľuďom, je jedno, či je ľahšie alebo ťažšie obdobie. 

Kedy je podľa teba príspevok úspešný?

Ak chce človek viac followerov, mal by pridávať videá medzi piatou a siedmou večer. Samozrejme, video je úspešné vtedy, keď je skutočne niečím zaujímavé a jedinečné. Často sa stretávam s videami, kde ľudia napodobňujú niečo, čo už iný vymyslel. Aj ja som to niekedy robila a občas to ešte urobím, veď ide o sociálne siete nie o život, no myslím si, že úspešný môže byť len ten, kto je sám sebou a robí svoje scénky.

Myslíš si, že je TikTok plnohodnotná sociálna sieť ako napríklad Facebook / Instagram?

Určite sa čoraz viac dostáva do povedomia ľudí a raz dosiahne úroveň Instagramu, aj keď ju nemá. Instagram je predsalen o niečom inom. Aj firmy sa s ním zoznamujú, takže príde moment, keď ešte narastie.

@ks_loops♬ original sound – Katarína Šinková

Aký máš názor na Instagram Reels?

Instagram má oproti TikToku stále prevahu a ešte, keď bude TikTok napodobňovať, bude vo výhode. Môj názor na Instagram Reels je, že „zabili“ (smiech) a takto sa udržia na vrchole.

S akými značkami si už spolupracovala?

Robila som výživové doplnky Progress Culture, Domino’s Slovakia či s rakúskym Family parkom, a tiež Dedoles. 

S akými by si chcela spolupracovať? 

Tým, že som hudobníčka, by som možno chcela pracovať so značkami typu Muziker, keďže sú zamerané na hudbu a hudobnú produkciu. Myslím si, že som vhodný adept. Mám istú formu kreativity. Nebojím sa ísť do čohokoľvek. Možno by som chcela byť aj tvárou spoločnosti, ktorá sa zaoberá hudobnou technikou. Okrem vtipu dávam ľuďom aj znalosti ohľadom loopingu či spevu – začala som sa totiž pomimo venovať aj výučbe speváckej techniky.

@ks_loopsPizzu z dominosslovakia milujem.. Nedam!!! A ty mozes vyhrat pizzu kazdy mesiac az do konca roka, utekaj na instagram dominosslovakia a zapoj sa 😍♬ original sound – Katarína Šinková

Je to podľa teba dosiahnuteľné?

Pre každého z nás je dosiahnuteľné absolútne všetko. Je to len o nastavení mysle a či zotrváme.  

Prečo si myslíš, že je pre značky dobré začať propagovať svoje produkty a služby cez TikTokerov?

Lebo ide do popredia. Ľudia ho stále viac vnímajú. Každá firma by mala využiť všetky sociálne siete, aby svoje produkty propagovala najviac.

Aké sú tvoje tri obľúbené TikTok účty?

Priznám sa, že nemám, lebo to veľmi nesledujem. Idem si svojou cestou. Teším sa zo svojho publika. Nepozerám si konkurenciu, čo ale neznamená, že nikomu nedržím palce. Zatiaľ ma však z TikTokerov / TikTokeriek nezaujal nikto natoľko, aby bol môj obľúbený.